Зниженням продуктивності - проблема, з якою рано чи пізно стикається кожен, хто багато працює. CEO стартапу, венчурний інвестор, менеджер проектів - практично всі ці ролі вимагають як правило більшої віддачі, ніж може встигнути зробити людина. Якщо додати сюди ще й щоденні обов’язки, які відволікають від роботи і соціальні мережі, то зниження якості роботи практично неминуче.
Підприємець Ілля Позін, який заснував свою першу компанію - digital-агентство Ciplex в 17 років, підготував у своєму пості список з 10 простих підказок, які допоможуть підняти ефективність праці.
1. Уважно і ретельно складайте список справ на кожен день.
Запитуйте себе: чи дійсно вам потрібні всі ці нескінченні пункти з того, що ви запланували зробити. Вносьте в розклад тільки те, що вам потрібно зробити негайно, хвилина в хвилину. Розписуйте кількість часу на кожне завдання в календарі. Встановлюйте собі дедлайни і дотримуйтеся їх.
2. Уникайте нарад і зайвих зустрічей.
Вам дійсно абслютно немає чого відвідувати кожну нараду або зустріч, на яку вас запрошують. І хоча це може виглядати як спроба «тримати руку на пульсі», насправді ви втрачаєте дорогоцінний час. Визначте для себе які зустрічі для вас обов'язкові, а від яких краще ввічливо відмовитись.
3. Заведіть хобі.
Це може здаватися непродуктивною ідеєю, але ви здивуєтеся, як хобі позитивно впливає на тайм-менеджмент.
4. Не біжіть за досконалістю.
Якщо ви постійно повертаєте своїй команді, на ваш погляд, не ідеально виконані завдання, ви знижуєте не тільки свою продуктивність, але і продуктивність своїх співробітників. Не прагніть до досконалості на всі 100 %. Використовуйте правило 100 / 80: ретельно виконуйте завдання на 80 %, на решту 20 % буде потрібно з кожним разом все менших зусиль.
5. Починайте роботу раніше вранці.
Це дозволить спокійно попрацювати тоді коли інші тільки прокидаються і не заважають вам.
6. По-справжньому довіряйте своїй команді.
Делегування повноважень може заощадити вам багато часу. Якщо ви не делегуєте завдання команді, ви, можливо, просто не довіряєте людям, з якими працюєте. Пам'ятайте: якщо хтось справляється із завданням по-іншому, ніж ви, це ще не означає, що він виконує його неправильно.
7. Зведіть до мінімуму «онлайн - подразники».
Навіть, якщо закритися в кімнаті наодинці з комп'ютером, це не підвищить продуктивність, якщо ви сидете в соціальних мережах або безупину читаєте новини. Якщо у вас не виходить самостійно обмежити себе в цьому, можливо, вам допоможуть додатки, що блокують доступ до соціальних медіа.
8. Придумайте правила для перевірки своєї пошти.
Визначте час для перевірки пошти: наприклад, кілька разів за день в певний час, повідомите про свій розклад тих, з ким списуємо найчастіше. Якщо комусь потрібно терміново з вами зв'язатися, нехай краще зателефонують або напишуть у месенджер / SMS.
9. Менше часу приділяйте плануванню.
Скільки часу щодня Ви проводите, плануючи свій графік? Краще відразу братися за роботу: у більшості випадків відразу з головою зануритися в роботу - ефективніше і важливіше, ніж попереднє планування.
10. Уникайте «тунельного зору».
Якщо ви сидите 5:00 поспіль, не зводячи очей з екрана комп'ютера, це може привести тільки до того, що під кінець робочого дня ви будете почувати себе вигорілим і втомленим.
Робіть регулярні перерви, щоб відновити сили і повернутися до роботи з новими силами.