В кожному офісі важливим є свіже повітря. Потоки повітря в приміщенні повинні вільно рухатись, інакше, чим ви б не займались в офісі - вам не уникнути мігрені.
Природно, однією з основних причин низької працездатності є погана якість повітря робочої зони. Якщо говорити про великі міста, то про повну відповідність повітря нормальним показників, в робочому приміщенні, не може бути й мови. Зокрема тому що жоден офіс сьогодні не обходиться без використання комп'ютерної та копіювальної техніки.
На якість повітря впливає кілька факторів, наприклад наявність вікон, кількість виходів з приміщення, наявність системи кондиціонування повітря, рослини в офісі, графік роботи і кількість персоналу.
Мікроклімат офісного приміщення впливає на працездатність співробітників. Наприклад, низька вологість призводить до зниження працездатності і сонливості. Навіть в великому кабінету, часто прийнято розмежовувати робочі місця великими офісними шафами, створюючи собі якісь «куточки». Таке перепланування офісу шкодить циркуляції повітря.
Розміщення офісних меблів в стилі open space частково вирішує проблему циркуляції повітря. Ергономічні компютерні столи зі стійками до рівня грудей циркуляції повітрю не перешкоджають.
Сьогодні для офісів взагалі характерна проблема сухого повітря. При включеному центральному опаленні (або системі кондиціонуванні) значення вологості повітря в офісі, квартирі і т.п. опускається нижче норми - 50-60%. Занадто сухе повітря призводить до подразнення дихальних шляхів і слизових оболонок, зниження імунітету. Частково цю проблему вирішують очищувачі повітря, а також рослини. Окрім цього необхідно постійно провітрювати приміщення, а також правильно розташувати офісні меблі.
З цих міркувань все більше офісних компаній відходять від стандартного розміщення офісних меблів і створюють простір, де можна разом обговорювати робочий процес і придумувати нові ідеї.
У таких приміщеннях стандартне робоче місце відходить на другий план, а повітря і відчуття простору стають головними.