1 Infinite Loop, Купертіно, Каліфорнія, США. Ця адреса дорога кожному шанувальнику компанії Apple. Саме тут народжуються чудові продукти, які прикрашають наше життя.
Входячи в головну будівлю кампусу, ми попадаємо у великий і просторий атріум, де вас привітає адміністратор біля столу рецепшина. Атріум пропонує яскраве природне освітлення, і його відділи з'єднуються між собою пішохідними мостами.
Атріум - це величезний центральний зал, який нагадує головний офіс компанії Pixar. Співробітники часто призначають тут зустрічі один одному.
Також в атріумі постійно висить величезний банер, на якому відображається новітній і самий цінний продукт Apple.
А ось приміщення великого атріума іншої будівлі кампусу Apple. Працівники розповідають, що керівництво часто запрошує популярних музикантів, які дають міні-концерти під час перерв на обід.
Десь на просторах кампусу також є невеликий куточок, який виглядає як мініатюрний музей.
На одній зі стін головного офісу Apple знаходиться стенд, де розміщені фотографії великих особистостей з рекламної кампанії Think Different, доповнені монологом «За тих, хто божевільний» (Here's to the Crazy Ones).
Звичайно ж, деякі стіни коридорів прикрашені цитатами висловлювань Стіва
І фотографіями засновника Apple
А зараз подивимось в яких умовах працюють працівники Apple.
В кожного з них зручне офісне крісло і просторий комп'ютерний стіл, в яких, зазвичай тумбочка займає малу частину, часто є підвісні шафки і перегородки між столами.
Як і будь-яка інша велика компанія, компанії Apple потрібно багато приміщень, де можуть зібратися співробітники кожного підрозділу, щоб обговорити нагальні питання. В таких кімнатах є конференційний стіл і багато офісних стільців.
По всьому офісу знаходяться приміщення, в яких співробітники Apple можуть розслабитися, поспілкуватися, відпочити і в невимушеній атмосфері обговорити робочі моменти.
Відмінна риса таких зон - зручні офісні дивани, довгі або крулі столи ну й звісно комфортні стільці.
Якщо поглянути на вивіски, які прикрашають двері та стіни офісу Apple, то стає очевидно, що у дизайнерів компанії з почуттям гумору все гаразд.