Теорія успіху

Директор зі стратегічного розвитку Sense Worldwide Брайан Міллар розповів про те, як досягти успіху, навіть якщо вам не подобається ваша робота.
 
Далеко не кожному вдається знайти роботу, яка задовольняє всі вимоги: зручний графік, уважне керівництво, можливість займатися улюбленою справою та висока зарплата. Багато людей інтуїтивно кривляться при слові «Понеділок» і уявляють, як важко їм буде вставати зранку після вихідних. 
Брайан Міллар - директор зі стратегічного розвитку Sense Worldwide, який працював з такими компаніями як Nike, Vodafone і IBM, - перерахував принципи, якими варто керуватися, щоб досягнути високих результатів навіть на роботі, яка вам не подобається.

1. Працюйте так, ніби ви створюєте ідеальний бізнес

Ніколи не припиняйте генерувати ідеї. Навіть якщо ваша компанія не вводить ніяких нововведень, а керівництво суцільно складається з консервативних диктаторів, намагайтеся придумувати нові рішення, які могли б допомогти розвинути компанію вашої мрії. 
Почніть зі стартапу у вашій голові, продовжуйте складанням бізнес-плану (його навіть можна записувати у вільний від роботи час).

Рано чи пізно в вас може виникнути по-справжньому відмінна ідея або цікавий проект, розвиваючи який, ви цілком ймовірно можете стати молодим керівником в перспективній компанії.
Теорія успіху. #1

2 . Щоб досягти успіху, потрібен не лише талант, але й наполегливість

У поганих компаніях працюють не тільки посередні працівники. Навпаки, в них дуже багато по-справжньому креативних спеціалістів і неординарних особистостей.

Найголовніша відмінність хороших компаній від поганих в тому, що перші приділяють набагато більше уваги цінності ідей, які виникають у їхніх співробітників. Більш того, кожна ідея в них піддається розгляду.

Дуже часто проект, який на перший погляд здається вдалим, приречений на повний провал, а не цікава ідея «вистрілює» і має неймовірний успіх. Тому хороший керівник завжди готовий приділяти увагу десяткам різних ідей - він знає, що рано чи пізно серед них виявиться яка небудь по-справжньому цікава і перспективна ініціатива.

3 . Там, де нас немає, не обов'язково добре

«Цього ніколи б не трапилося в компанії N» - у кожної компанії є людина, яка любить повторювати цю фразу. Він вважає, що досконала компанія N ніколи не переживає ті ж проблеми з якими стикнувся він, тому що вона більш успішна. Швидше за все, він ніколи не працював в такій компанії, але багато чув про її досягнення. Не будьте такою людиною.
Теорія успіху. #2
Одного разу ви отримаєте місце в більш успішної компанії, ніж раніше, і можливо, це буде та сама компанія N. Не сумнівайтеся, там ви теж зустрінете такого ж працівника, який буде впевнений, що десь в іншому місці йому б більше пощастило.

Запам'ятайте, місця, де «цього ніколи б не сталося», не існує. Кожен бізнес рано чи пізно стикається зі схожими проблемами, і найголовніше - навчитися їх долати незважаючи ні на що.

4 . Працюйте ночами
Теорія успіху. #3
Девід Огілві - «батько реклами » і один з найуспішніших бізнесменів світу - працював ночами. Велика частина його рекламних проектів були створені у вільний від роботи час. Однак це зовсім не означає , що потрібно залишатися ночувати в офісі або йти звідти після опівночі, досить просто пошукати вирішення хвилюючої вас проблеми в більш спокійному місці, краще всього вдома, де навіть стіни допомагають думати і зосередитись.

5 . Допоможіть собі самі

Якщо ви щоранку думаєте «якби я тільки працював в Apple, я б зміг зробити що-небудь по-справжньому велике!». Будьте впевнені, вам доведеться чекати дуже довго. Над чим ви б не працювали, тільки у ваших силах зробити з цього чергову посередність або щось велике, успішне і відоме. Працюйте так, ніби ви вже працюєте в найкращій компанію на землі, і ось побачите, скоро зясується, що ви працюєте саме там.
Теорія успіху. #4

Популярні категорії

Популярна категорія: Дошки аудиторні,фліпчарти
Дошки аудиторні,фліпчарти
Популярна категорія: Крісла для керівників
Крісла для керівників
Популярна категорія: Крісла домашні
Крісла домашні
Популярна категорія: Крісла конференційні
Крісла конференційні
Популярна категорія: Крісла преміум
Крісла преміум
Популярна категорія: Парти
Парти
Популярна категорія: Стелажі металеві
Стелажі металеві
Популярна категорія: Стільці для кафе,бару
Стільці для кафе,бару
Популярна категорія: Столи комп’ютерні
Столи комп’ютерні
Популярна категорія: Столи офісні
Столи офісні
Популярна категорія: Шафи для одягу
Шафи для одягу
Популярна категорія: Шафи офісні
Шафи офісні

Популярні товари

Orion Steel Chrome | популярний товар
Orion Steel Chrome
від9708
до11907
грн
Atlant Extra | популярний товар
Atlant Extra
від8400
до10080
грн
ISO | популярний товар
ISO
Акція
від990до1338грн
Sylwia | популярний товар
Sylwia
від1911
до2004
грн
Samba | популярний товар
Samba
від2625
до3510
грн
Prestige II GTP | популярний товар
Prestige II GTP
від2460
до2604
грн
Alfa | популярний товар
Alfa
від2400
до2718
грн
Betta | популярний товар
Betta
Акція
від2490до2919грн
НЕО-11 | популярний товар
НЕО-11
від3600
до6090
грн
VERONA | популярний товар
VERONA
від9768
до11178
грн
SEVEN LUX | популярний товар
SEVEN LUX
від966
до1011
грн
Stilo | популярний товар
Stilo
від7260
до9672
грн
Оформити замовлення
Viber чат